Mustafa’nın Doğumgünü

13 Haz

Deniz gözlü, güzeller güzeli, küçük karizmatik adam, biricik yiğenim Mustafa 1 yaşını doldurdu.

Doğum günü pastamız =)

Mustafanın amcası Fehim’in yaptırdığı çikolata

Evet, gördüğünüz gibi zengin bir sofraya sahiptik. Söz konusu Mustafa olunca anneanne, babaanne, ve teyzesi olarak ben boş gelmedik.

Sarmayı Mustafa’nın babaannesi yaptı. Çok lezzetliydi. Mustafa’nın anneannesi kısır ve meşhur su böreğinden yaptı. Bende garnitürlü kıymalı börek yaptım.

Garnitürlü kıymalı börek

Annemin meşhur su böreği

Patatesli kıymalı bohça börek

Kısır

Tavuklu yoğurtlu marul salatası

Zeytinyağlı yaprak sarması

Hindistan cevizli toplar

Tahinli kurabiye

Kurabiyeler o kadar lezzetli olmuş ki misafirler gelene kadar mutfağa girip çıkıp yedim=) Tahinle arası olmayanlar bile bu kurabiyeden bir ısırık aldıkları zaman eminim fikirleri değişicektir. Şimdiye kadar birkeç yerde tahinli kurabiye yemiştim ama hiç birinden bu kadar keyif almamıştım.

Bir Cevap Yazın

