Tahinli Kurabiye

19 Haz

Malzemeler:

  • 1 su bardağı tahin
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • vanilya
  • kabartma tozu
  • aldığı kadar un (3 su bardağı kadar)

Yapılışı:

  1. Tahin, sıvıyağ ve pudra şekerini bir kaba alıp iyice karıştırın.
  2. Un, kabartma tozu ve vanilyayı ekleyip kulak memesi yumuşaklığında hamur elde edin.
  3. Şekil verin ve 200 derece fırında pişirin.

Afiyet olsun.

4 Yanıt to “Tahinli Kurabiye”

  1. metin 24/07/2012 14:29 #

    bu tarifin tuzlu versiyonunu yapmak için pudra şekerini ve vanilyayı çıkarıp tuz eklesek nasıl bir şey ortaya çıkar acaba? ben tahini tuzlu hamur işlerinde çok seviyorum o yüzden tahinli kurabiye tarifini benim için tuzlu olarak revise eder misiniz ?

    • hamurger 24/07/2012 14:48 #

      Tahinli kurabiyeyi hiç tuzlu olarak düşünmemiştim. Aslında şimdi bende merak ettim. Bence pudra şekeri yerine tuz eklersen ağızda dağılan tuzlu tahinli bir kurabiye elde etmiş olursun. Denediğim zaman bende paylaşırım..

Trackbacks/Pingbacks

  1. Emine’nin 1 yaş Doğum Günü « Hamurger - 28/11/2011

    […] Tahinli kurabiye […]

  2. Misafir Sofram IV « Hamurger - 10/01/2012

    […] önce blogumda paylaşmıştım bu tarifi. Tahinli kurabiye tarifine buradan ulaşabilirsiniz. mevsim salatası […]

Bir Cevap Yazın

