Hindistan Cevizli Top

20 Haz

Malzemeler:

  • 1 paket çiğ krema
  • 1 su bardağı süt tozu
  • 1 çay bardağı pudra şekeri
  • 4 su bardağı hindistan cevizi

Yapılışı:

Bütün malzemeyi bir kabda karıştırın. Sonra top yapın, hindistan cevizine bulayın.

(Malzemeyi karıştırdıktan sonra 1 saat dolapta dinlendirin. Daha sonra şekil verin. Yeşil fıstık  vs renkli tatlı süslerine bulayarak rengarenk toplar elde edebilirsiniz.)

Afiyet olsun.

Bir Yanıt to “Hindistan Cevizli Top”

  1. ilkay 06/02/2014 06:21 #

    bu tatlının aynısını dün yaptım ama resimdeki gibi olmadı. aynı malzeme ve ölçüleri kullandım. buzdolabında bklettim evet soğudu ve kolayca top oldu ama dışarda kaldığı sürece 5 dk. içince hepsi kendini salıp yayıldı. yanı bole siz tabağa koymuşşsunuz üst üste ama onu yapmak imkansız. ve yapısık oldu. tabaktan zorla çekip alıyorum. sizce nerde hata aptım. siz karıştırın demişşsiniz ama ben yoğurdum. bir yerde bir sorun var.

Bir Cevap Yazın

