Hamile Kadın Pastası

15 Tem

Hayatımda hiç koca göbekli bir pasta görmemiştim. Hülya ablanın sayesinde onuda gördük. Hamile bir arkadaşa doğumgünü hediyesi olarak hamile kadın pastası hazırlamak kimin aklına gelebilir.

Pastamızın kocaman bir göbeği vardı ve biz onu yedik. Çok lezzetli bir pasta olmuş. Görünüşte bu tarz süslü güzel pastalar çok ağır olur. Ama bu pastanın içine dışından daha çok uğraşılmış.

İçinde beyaz çikolatadan yapılmış hafif bir krema var. Böğürtlen sosu ve kendi yaptığı krokanları ve çikolata sosunu da unutmamak lazım. Bu kadar malzemenin aynı yerde buluştuğu pastanın tadınıda tahmin edin =)

Gerçekten uğraşmayı seven  ve ben bunu yaparım diyen olursa tarifini paylaşırım. Gerçi bir an düşündümde baya uzun bir tarif olacak.

6 Yanıt to “Hamile Kadın Pastası”

  1. Hatice 25/08/2011 13:21 #

    Tarifi ne zaman paylaşacaksınız acaba? :)

  2. ayse 13/02/2012 19:28 #

    ben uzun zamandir nasil yapildigini arastiriyorum lütfen detayli paylasin lütffeennnn :(

    • hamurger 15/02/2012 11:12 #

      Pastayı yapan kişiden tarifini tam olarak henüz alamadım, en kısa zamanda paylaşmak istiyorum.

    • Lezzetli Tariflerim 21/12/2012 11:36 #

      KESİNLİKLE AYNI FİKİRDEYİM BENDE İSTİYORUM TARİF TARİF LÜTFENNNNNN

  3. dilek 25/04/2012 07:55 #

    BU MODELİ NASIL VERDİNİZ MERK EDİYORUM LÜTFEN PAYLAŞINZZ

  4. Fhry 12/11/2013 21:58 #

    Ayri tili tarif verirseniz cok memnun olurum lutfen

Bir Cevap Yazın

