Misafir Sofram IV

10 Oca

Misafirlerimi ağırladığım sofraları fırsat buldukça fotoğraflıyorum. Bir senedir evime davet etmek istediğim ama bir şekilde buluşamadığım misafirlerimi sonunda ağırladım. Misafirim geleceği gün annem ve kardeşimin evde olması kadar mutluluk verecek birşey yok. Sağolsunlar iki hamarat hanımdan bana pek birşey yapmak düşmüyor. Hatta misafirlerim çok yakın olduğum insanlar olunca kendimi ev sahibi gibi bile hissetmiyorum =)

Sarmalar şirketten=) Annem evinde kardeşimle birlikte sarıp getirmiş sarmaları. Kısır ve poğaçada annemin ellerinden..

Geri kalanını ben yaptım :P Bir de etimek tatlımız vardı onu fotoğraflamayı unutmuşum.

Uzun zamandır bazı rahatsızlıklarımdan dolayı misafir davet edemiyordum. Bir kaç ay daha böyle sürecek sanırım.

yaprak sarması

Büyük bir restaurantım olsaydı şef olarak başına kendimi geçirirdim herhalde =)

No reservations filmi bu konuda iştahımı kabartmıştı.

Ne kadar çeşit pasta börek yapsamda hiç biri annemin klasik poğaçasının yerini tutmuyor. Anne eli değmiş derler ya hakikaten öyle. Bu poğaçayı kendim bir kez olsun denemedim. Çünki annemin elinden yemek bu poğaçayı özel kılıyor.

annemin poğaçası

Hamur işleriin lezzeti elden ele fark ediyor. Bir keresinde aynı bu poğaçanın hamurunu annem yoğurup sadece şeklini vermek istemiştim ve bu poğaçadan alakasız br şey çıkmıştı ortaya. Tarif aynı malzemeler aynı olsa bile kesinlikle tat aynı olmaz.

yoğurtlu közlenmiş biberli brokoli salatası

Yoğurtlu közlenmiş biberli brokoli salatası

Bu salataya hünerli bayanlar blogunda rastladım. İlk defa denedim bundan sonra sık yapıcağım bir salata olduğuna kanaat getirdim.

tahinli kurabiye

Daha önce blogumda paylaşmıştım bu tarifi. Tahinli kurabiye tarifine buradan ulaşabilirsiniz.

mevsim salatası

Mevsim salatası

kısır

Tarif için tıklayın.

garnitürlü kıymalı börek

Garnitürlü kıymalı börek

Bir Cevap Yazın

