Krem Şantili Kurabiye

22 Eki

Şimdiye kadar nerelerdeydin diye bir soru işittim sanki. Aynı soruyu bende soruyorum kendime:)

Şimdiye kadar neredeydim? Aslında hiç bir yerde, ya da her zamanki yerimde. Yani yeni bir tarif paylaşmadığım için bahane üretmiyorum. Tek bahanem yaramaz kızım.

Krem Şantili Kurabiye

Bu kurabiyeyi yapması çok basit ve eğlenceli. Ben kurabiye canavarı unvanını almış bir şahsiyet olarak, bir tepsiyi pişirdiğim gün bitirdim. Neyse ki fazla konuşamadan tarife geçmem lazım. Kızım başladı yine mızmızlanmaya.

Malzemeler:

  • 2 paket krem şanti
  • 1 su bardağı sıvıyağ
  • 2 su bardağı un
  • 1 su bardağı ince çekilmiş fındık
  • üzerine serpmek için pudra şekeri

Yapılışı:

  1. Krem şanti ve sıvıyağını bir kaba alıp karıştırın.
  2. Unu eleyip yoğurun.
  3. Fındıkları ekleyin, yoğurmaya devam edin.
  4. Ceviz büyüklüğünde parçalar alıp yuvarlayın. Fırın tepsisine dizip üzerine çatalla bastırın.
  5. 180 derece önceden ısıtılmış fırında 15-20 dk arası pişirin.
  6. Kurabiyelerin altına bakarak kontrol edin pembeleştiği zaman çıkarın. (Kurabiyeler sıcakken yumuşak gibi gözükür soğuduğu zaman sertleşecektir.)

Kurabiye tarifi

Afiyet olsun..

Bir Yanıt to “Krem Şantili Kurabiye”

  1. balbadem 28/12/2012 16:59 #

    Huuu komşu komşu nerelersesin?

Bir Cevap Yazın

