Kremalı Muffin

11 Haz

muffin

Malzemeler:

Keki için;

  • 2 yumurta
  • 1 bardak şeker
  • 1 bardaktan biraz az sıvıyağı
  • 1 adet soda (ben mangolu kullandım limonlu veya çilekli de kullanabilirsiniz)
  • göz kararı yaklaşık 2 veya 2 buçuk bardak un
  • kabartma tozu
  • vanilya

Kreması için; 1 paket doktor oetkerin vanilyalı pasta kremasından kullandım.

Yapılışı;

  1. Yumurtanın beyazını bi kaba alın iyice köpürene kadar mikserle çırpın. Başka bir kaba yumurtanın sarılarını ve toz şekeri alın 2, 3 dakika çırpın. Sıvıyağı ve sodayı ekleyin karıştırın. Un, kabartma tozu ve vanilini eleyerek karışıma ilave edin. 1 limon kabuğunu rendeleyin . Muffin kalıplarına paylaştırın. 170 derece fırında pişirin.
  2. Kremayı tarife göre hazırlayın muffinlerin üzerini süsleyin.

Afiyet olsun

2 Yanıt to “Kremalı Muffin”

  1. buse 31/07/2014 19:12 #

    ben anlayamadım yumurtanın sarısı ve beyazını ayrı çırpıp hangi aşamada birleştireceğiz

  2. buse 31/07/2014 19:13 #

    …. ben anlayamadım yumurtanın sarısı ve beyazını ayrı çırpıp hangi aşamada birleştireceğiz ….

Bir Cevap Yazın

