Çıtır Tavuk

5 Eki

çıtır tavuk

Bu ara çok ihmal ettim farkındayım ama taşınma telaşı vs herşey üst üste geldi. İnstagram da güncel olarak fotoğraflarımı paylaşıyorum. Fırsat buldukça buradan tarifleri aktarmaya çalışıyorum.

Bir türlü istediğim gibi bir çıtır tavuk yapamamıştım. Bu tarifi çok beğendim damak tadıma hitap ettiği için sizlere de kesinlikle tavsiye ederek paylaşıyorum.

Malzemeler:

  • 2 parça kemiksiz tavuk bonfile
  • 2 adet yumurta
  • 2 kaşık un
  • yarım çay kaşığı tuz
  • kabartma tozu
  • 1 su bardağı baharatlı patos (parçalanmış)
  • 1 su bardağı galeta unu
  • kızartmak için sıvıyağ

Yapılışı

  1. Patosu robottan çekin. Galeta unu ile karıştırın.
  2. Tavukları parmak şeklinde doğrayın.
  3. Yumurta, un, kabartma tozu ve tuzu iyice çırpın.
  4. Tavukları önce yumurtalı karışıma ardından cipsli karışıma iyice bulayın.
  5. Orta ateşli kızgın yağda kızartın.

Afiyet olsun..

3 Yanıt to “Çıtır Tavuk”

  1. Hami Koç 05/10/2013 23:41 #

    bu çok lezzetli. teşekkürler.

  2. Mehmet Kaya 04/05/2014 22:48 #

    Merhabalar!

    Blogunuzu inceledim ve öcelikle çok tebrik ediyorum, kek ve tatlı bilginiz ve tercübeniz çok etkileyici. Tarifleriniz lezzetli ve yapması kolay görünüyor! Fotoğraflarınız çok kaliteli bır deöğütlerinizden çok ilham çekilir. Sizin diskinizde kesinlikle daha çok fotoğraf ya da videolarınız var. Bu kadar güzel fotoğrafları ve değerli öğütleri paylaşacak blogcuları arıyoruz! Ücretsiz online disk http://www.kutucugum.com kullanın bugün! Servısımız bütün dosyalarınızı tek bir yerde çeşit arşivler halinde toplaması sağlıyor! Bizde Pinterest ya da Tweeterde olduğu gibi takipçi sistemimiz var. Dosya ekleme size birkaç saniyeden fazla almayacak. Limitsiz kendi albüm ya da arşiv oluşturup kendiniz için güvende tutun ve forum, blog, ya da facebook’ta paylaşın!

    Kendiniz için ücretsiz bir reklam yapın ve bsitenizi bildiriniz!

    Bir deneyiniz ne kadar kolay ve hızlıdır!

    Saygılar

  3. Mehmet Kaya 04/05/2014 22:49 #

    Affedersiniz tavuk tatlı değil tabii :D Başka tevsiyenizi yorumlamak istedim :D

Bir Cevap Yazın

